07 Oktober 2009

Rob0wars & Math gamEs

Sabtu 3 okt lepas aku berpeluang utk join junior aku ke UNiTEN untuk menyertai Robowars manakala ahadnye lak aku ade program mathGames yang dianjurkan oleh student algebra TMA2013 di kampus. Memang satu hujung minggu yang bz tp exciting...
Tiba untuk bersarapan di Restoran Jejantas Sg. Buloh

Bersedia untuk menjadi pom-pom girl bagi Jalak Lenteng


Balik dari UniTEN. Bergambar di persekitaran Alamanda, Putrajaya.


Sambil menunggu masa berkumpul.



Di taman permainan, alamanda.. sedih je budak kt sblh tgk ade org curi kereta derang



Ni waktu mkn mathgames dgn anak2 buah aku..


Untuk robowars mase aku jd pom2 girl tu team UPSI (jalak lenteng) berjaya menguasai tower.. excited giler ah tyme tu.. xsia2 bgn awal... kt sg bul0h ngan putrajaya aku xbeli pape pn.. cuci mate jew..
Utk mathgames lak sbnanye mmber2 saje appoint aku jd ketua.. ok gak bole buli org.. hhe.. kt sni aku nk amik kesempatan utk ucapkan ribuan terima kasih kat anak2 buah aku
>-- mala - ani - finiey - eina - za - fidah - farhana - azlini --<
kerana memberikan kerjasame cemerlang menjayakan kejayaan grup 4.. "go-go-go-four!.. meow..." keseluruhannya kami berjaya dapat 2 hamper tp xsempat dibawa pulang sebab kami dah setelkan mase rehat lg.. tu pasal lps rehat kami xmenang pape.. sume otak dah lembab dek menelan MSG (Monosodium Glutamat) dalam kuantiti yang melampau...
Kesimpulannye.... berbaloi-baloi :))






2 ulasan:

Noru Amran berkata...

kak ain, yangdlm gmbr 'menunggu...' tu kan ada dak kmns ek. yg kanan skali tu. tak igt nama die.
pastu g robogames xjmpe udean ke?
udean wakil uitm.=)

-alwani fc kmns

nurulain_565 berkata...

yup...
yang kanan skali tu nmenye noormala
dye dak hayat, dok blok c mse kt kmns dlu..
xterserempak la...
tgk 1 game je pn...
:D