27 Oktober 2009

MEX-IT PRO VI

Salam.. Untuk pengetahuan anda, saya berjaya melayakkan diri untuk menyertai Mex-IT pro VI yang diadakan bertempat di bangunan Canselori UPSI. xsia2 aku menangis ari selasa tu.. sbb esoknye aku dpt sms..

unknown number : salam,arini ada masa free ke?boleh dtg jmpe sy x?bawa modul awk skali ye..

ish, sape lak ni.. sejak bile lak aku wat modul kn.. em, dgn ikhlasnye aku pn reply..

me : wsalam. siape di talian?..

xlame lepas tu msg diterima.. rupe2nye supervisor aku da... hhu.. g la sidai kain jap.. dpt lak 1 lg msg..

* * * * *

sy dh berbincang ngan dr norashikin.sy boleh bg peluang awk utk sertai pemeran projek.jd sy harap awk dtg jmpe sy arini dn bgtau sy bila awk dpt dtg jmpe sy agar sy boleh tgu awk di blk sy

* * * * *

pergh.. termenangis aku lg skali.. so aku janji nk jmpe kul 2 bb nk siap2 ape yg patut. nsb baik la power point utk present aku mmg da siapkan, poster pn da design.. gerak la g tunjuk.. nsb baikla ptg tu mmg aku xde kls.. so xdela rushing sgt.. diskas2 smpai kul 3.30.. then hntar abstract ngan borang penyertaan kt dr ashikin. smpai umah dlm kul 3.45 trs edit ape yg perlu sbb targetnye dlm ptg tu gak aku kne setelkn poster..

em, tgk maybank nye atm xde org.. rosak kot.. g la kt koop.. dye ckp kos rm36.. mne aku nk seluk sen.. dlm pes pn ade ngam2 tmbang balik je.. g la kt atm bank islam lak.. dye xdpt bace lak kad aku.. trs aku balik umah (nsb baik sem ni umah aku dkt pintu pgr tu je) pnjm rm50 kt dak umah aku.. sempatla print sblm koop ttp.. aku wat yang smbung2 ktrs a3 tu je.. yela.. kte pn wat last mnt kn.. xley la nk diman sgt..

ptg tu sbnanye dak uma aku ajk kua... jnjinye kul
5.30.. smpai2 uma tu trs bsiap la.. hhu.. gile kalut.. ajk la derang g pekan nk kuakan duit byr utang.. then singgah kedai hardware beli brg skit sbb ade mende nk betulkan kt produk aku... ujan sgt lebat mse tu.. pastu derang diskas la nk g proton city ke xnk.. aku sbgai org yg brpengalaman 3taun menetap kt sne ckp biasenye cuace mmg jauh berbze biasenye.. so derang ikut la ckp aku.. seb baik kt sne mmg xujan.. hha...

lme gak la pusing2 kt situ.. jln setapak je snap2.. smpai gelap gak la br balik.. tp singgah mkn2 dlu.. hhe.. isi tank.. mlm tu nk struggle siapkan produk.. yela, esok nk present da kn.. org da tdo tp aku dok kalut main spray..


sesi aku dijadualkan berlangsung kul 2.30.. pilih baju sedondon ngan produk lg... kne present ngan finiey je mse tu.. ketar gak la.. tp alhamdulillah sume lancar..

malam tu balik trs pengsan.. esok ade 1 hr lg.. pameran lak..

aku yang pkai bj merah tu.. ngah terangkan pasal produk aku dgn pnh semangat.. hha.. petang tu ade penyampaian hadiah.. aku dapat no 2 kategori tangible product.. caya lah.. aku tgk gembire btul supervisor aku bb anak buah dye 3 org dpt title.. hhe.. xsia2 dye bg aku join.. sempat gak pandang dr. Ashikin.. aku tunduk tnde ucap terima kasih.. dye pn mcm phm.. senyum lebar gak dye.. xsia2 tolong aku msk mex-it pro. keseluruhannya AT47 a.k.a kos aku mendominasi petang tu. tiap kategori pn ade wakil kos kami.. ni aku bg yg kos kami jela kn..

* * * * *

tangible product

1st : jasrul amir ja'far
2nd : nurul ain ghazali
3rd : rosliza zulkiflee

in-tangible product

1st : ...
2nd : ...
3rd : loh soo ting

empirikal study

1st : ...
2nd : norshafini mohd shafei
3rd : ...

poster

1st : ...
2nd : toh chen ning
3rd : ...

poster (pilihan khas juri)

loh soo ting...

* * * * *

bangge weh jd student en. samad n en. khairul... :)




Tiada ulasan: