20 Oktober 2009

Hari sedih aku

salam... 1stly aku nk kenalkan produk aku utk tesis.. aku wat board LK yang gune vacuum system so xyah susah2 nk lekat o sepit kertas. so xefek kt krts la kirenye.. topping dye tu dicadangkan utk menjadi adjustable supaye student xssh sgt nk capai part kt ats2.. secara xlangsung kite bole simpan brg gak kt situ..
secara zahirnye produk aku ni da siap.. cume perlu final touch je.. tp malangnye supervisor aku xnk approve abstrak aku utk produk ni. so hakikatnye aku xdpt menyertai pameran n presentation utk subjek ni & free2 je aku da ilang 20mark. dah la sbnanye aku da siapkan powerpoint ngan da design poster.. mujur blm anta kt kdai je..
xtau la ape nk kate.. mcm kejam sangat je.. dlm ramai2 org yg amik paper ni ade 3 org je yg kne rijek & ke3-3 insan malang tersebut mempunyai supervisor yg same. ntah la..
sbnanye 2 mggu lps aku mcm down dgn mende alah ni.. tp dye yg bg motivation suro aku sambung baik.. walaupun dye memberi contoh kesungguhan dye menyelesaikan masalah berbentuk software., aku amik jugak la semangat tu.. pdhal hakikatnye nk siapkan bahan sofware ngan hardware bknnye same..
td pg mase aku g fakulti supervisor aku ade kelas. so aku g jmpe dr. noashikin dlu sbb nme aku da naik coz xanta abstrak. dye ckp by hook or by crook kne setel arini gak.. then nmpk en. samad ade kt billik singgah la jap mntk cdgn utk penambahbaikan. dpt la 2 3 idea.. tp malangnye bile jumpe bos aku ni dye mcm xnk pandang pn.. bz sgt la kirenye mse tu.. nk mntk cop dye pn saje dye bg alasan suro masukkan skru la, tnde itu la, wat lapik ini la..
hmm.. balik dari bilik dye meleleh je air mate aku.. smpai ani tegur pn aku senyum sikit jew.. xsanggup nak angkat kepala.. mse terserempak ngan nana pn aku jz bitau kne rijek je.. smpai2 umah kak siti tegur aku pn aku xmmpu nk berkate ape dah.. trus dye masuk bilik sbb takut tgk keadaan aku.
letak pale jap.. pk2 balik.. then aku bangkit g citra grafik.. cr polistrin utk letak base motor aku n pen mug utk wat tande.. then belila lauk sikit.. mkn pn ngadap mende alah ni je.. xtau nape tbe2 aku blank.. xtau nk wat ape.. msg ngan kwn2 yg kne rijek pn derang ckp nk bergantung pd penulisan jew.. so last2 aku pn serender. trs aku msg dr norashikin bitau yg aku xmmpu nk tunjuk kebolehan. dr pujuk supaye aku ushekn.. tp aku btul2 xmmpu. lgpn jdual aku sgt full arini.. aku pn xbajet yg aku dpt sain abstrak dlm ari ni gak..
hmm., mgkin ade hikmah disebaliknye...

Tiada ulasan: