25 November 2009

beberapa minit sebelum pulang..

Salam.. sekarang ini aku sedang menghabiskan hari-hari terakhir aku sebagai seorang pelajar semester 7 di UPSI. InsyaAllah aku bakal menjalani praktikal di slim river awal tahun depan. jz nk stori beberape cite semenjak xupdate blog
kak nad-aku-kak siti-kak mia

ni gmbo kat proton city.. mse ni kua ngan housemate yg sme sem.. derang sume dak bm.. padehal mse kua ni sbnanye esoknye la nk present thesis.. smpat aje nk jln2 kn.. hha.. bile lg pn...


aku-ecah-ain
gmbr ni lak ni ambil di mid valley.. kua tgk wayang ngan my roomate.. ikutkan derang ajak ari senin tp aku ade hal.. mule2 mcm xjd.. tp ari sabtu tbe2 progrem kensel.. terus tepon derang yg br bgn tido kt umah tu suro bsiap..
Esoknye aku g kolumpo lg.. tp kali ni ngan my coursemate lak.. 2 2 kali g tgk wayang sbnanye.. nsb baik cite lain2.. kali ni pg2 ktorg da gerak.. xsmpat
aku-kak yus-ani-amy-mala

ani-fini-aku

Ni saat yg paling best.. iaitu bile dapat otograf utk jilid thesis.. yeah... berbaloi2.. :D






Tiada ulasan: