02 Februari 2009

Tangan tergoreng, hati yang gering..

Ehm, semalam aku balik ke tg malim. Pagi tu tolong mama goreng ayam. Xsemena2 minyak meletup. kne gak la tangan aku. Memang best.

Best2 tu pun xdpt lawan best cite arini. on9 td tgk gmbr kwn2 g vacation kt gua bt maloi. jelesnye kt derang. aku xjoin sbb kononnye nk bersihkan rumah kt bukit beruntung mse tu. last2 dak 2 org tu yang bersukeria berjalan. nk blk tg malim sabtu tu pn xjd. dah la sebenarnye ade lg 1 kroni ajk g men boling. 2 2 aku xjoin tp aku xwat pape pn.

sabtu yang kosong tu aku ikut ayah g buang kucing je. ramai sangat kucingnye. sampai 7 ekor. mmg penat la nk bela. tiap hari kne bersihkan belakang umah. mule nk bertimbang rase. tp petang tu merang g pecahkan mangkuk arcopal mama yg berisi kek yang aku wat utk bwk balik tg.. sempat mkn 3 potong je.. hhu.. mse tgh best tgk cite october sky tu la kne g buang kucing. xdpt tgk endingnye.. bkn xleh lau xbuang.. tp asik terperap kt umah je. sape xtensen.. hhu..

balik sini lak pg td aku kua agk awl. panjang gak barisan tggu bas pg td.. tp nsb baik aku smpai on-time. mse nk naik tangge tu ngam2 lecturer park kete. masuk je kls tgk2 kls ade 2 org je.. eheh. 3org pelajar je yang hadir. lect wat kuiz lak tu. then g kls math dgn banggenye ckp aku dr kls td.. hha. banggenye aku. mmbr stress je xtau kls ade.. kwang3.. nsb baik aku terlupe yg derang ckp kls td ditangguhkan.. hahaha..

k la. i need to sleep. sok nk bgn awl.. sambut jubli perak kat ipoh.. nyte.

Tiada ulasan: